TriestePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa m

masa pelepasan:2024-02-08 23:07:12 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:152

Petua teras:Trieste,TriestePlatform penangkapan jenis gunting bergerak,Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat

TriestePlatform penangkapan jenis gunting bergerak,

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, atau jaringan keselamatan.

TriesteKapasiti muatan berat:

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

UusikaupunkiKomponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal,TriestePlatform mengangkat bergerak sendiri, dan tiada kerosakan atau kemudahan.

Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.

Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.


TriestePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan dan tidak menggunakan



Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu

Sistem hidraulik produk disediakan dengan peranti perlindungan keselamatan anti jatuh dan overload, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.

Skop projekUntuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama it may cause the system to operate abnormally. Therefore, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

Setiap pelanggan memperhatikan harga lif, jadi bagaimana pembuat menghitung harga lif? Secara umum, pembuat menghitung harga lif untuk pelanggan berdasarkan saiz, tinggi, dan kapasitas pembukaan yang disimpan oleh pelanggan Pelanggan tidak perlu memberi terlalu banyak perhatian kepada perbezaan harga antara pembuat lif yang berbeza apabila membeli lif, kerana bahan yang berbeza digunakan,TriesteAutomatic aluminum alloy lifting platform, tanda bahan, dan proses produksi menghasilkan harga yang berbeza untuk lif Pelanggan boleh mempertimbangkan keutamaan-keutamaan lif semasa membeli, dengan prinsip mendapatkan apa yang mereka bayar. Rencana penghapusan bahaya keselamatan untuk mengangkat lif kargo: Apabila ada kerosakan atau situasi yang tidak normal dalam lif kargo mengangkat, ia patut dihentikan secara segera daripada digunakan. Selepas menghapuskan kerosakan dan bahaya kemalangan, ia boleh digunakan semula

Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin


TriestePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan dan tidak menggunakan



Menyesuaikan unit kuasa.

Kualiti tertinggiKebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Periksa tahap kemampuan teknologi produksi di antara pegawai kilang. Hanya syarikat dan syarikat yang mempunyai teknologi produksi kemampuan boleh menghasilkan produk yang boleh dipercayai. Pada hari ini, pembangunan berbagai jenis peralatan baru telah membuat usaha positif untuk pembangunan perusahaan. Oleh sebab keperluan berbeza dari berbagai industri, terdapat piawai baru untuk penggunaan platform angkat. Pada hari ini, dalam pembangunan dan pembangunan banyak perusahaan, penggunaan peralatan angkat lebih umum, dan piawai yang lebih tinggi juga telah muncul untuk penggunaan mesin angkat. Untuk memenuhi keperluan berbeza pasar, Pembuat juga terus memperbaiki prestasi produk mereka.

Kabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!

Trieste[UNK][UNK]?? Unit pengawasan akan memenuhi tanggungjawab keselamatannya secara efektif, dan jika mana-mana kemalangan keselamatan produksi berpotensi ditemui, ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki, mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaan

Peribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)

Adjusting the oil pipe.


Hak cipta dan notis:
1. TriestePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa m yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat TriestePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa m, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan TriestePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa m adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian TriestePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa m mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Triestemengesyorkanberita
TriesteBerita terkini