TriesteJembatan naik hidraulik tetapPengetahuan asas mengenai operasi

masa pelepasan:2024-02-08 23:07:12 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:112

Petua teras:Trieste,Ia dibuat dari karet yang kuat. Empat sudut luar blok anti-kejadian semua bentuk lengkuk dan semua lubang bolt dalam. Sa

Ia dibuat dari karet yang kuat. Empat sudut luar blok anti-kejadian semua bentuk lengkuk dan semua lubang bolt dalam. Saiz lubang bolt adalah Ф . Struktur bolt ikatan untuk kumpulan M: Jembatan boarding tetap terdiri dari sistem mekanik, sistem hidraulik, dan sistem elektrik. Platform dan chassis membentuk sistem mekanik. Platform ini berdasarkan&quo; U” Berbentuk besi seperti kerangka, dengan berat badan ringan dan kapasitas pembawa besar; Penghalang dibuat dari plat baja berpotensi anti slip dan mempunyai kapasitas pembawa muatan tinggi; Penghalang terbuat dari plat besi berpotensi anti slip, dan boleh menahan kelajuan kilometer/jam apabila forklift dimuatkan sepenuhnya tanpa bengkok, meningkatkan kepercayaan kerja.

Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan tekanan hidraulik untuk naik ke atas paksi. Periksa sama ada paip minyak rosak atau minyak yang bocor, dan sama ada kacang yang menyambungkan komponen terlepas. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Platform pemuatan dan pembuatan juga adalah tempat di mana banyak bahaya tersembunyi (termasuk platform jatuh secara tidak sengaja forklift, dll.), jadi rancangan keselamatan platform mesti sepadan dengan standar tinggi sistem lain dalam fasilitas, dengan fokus pada mengurangi bahaya ini dan tidak mengambil mereka dengan mudah untuk memastikan keselamatan operator dan produksi.

TriesteMembuka pekerja seharusnya meninggalkan kedudukan mereka, membersihkan laluan, dan memperbaiki pekerjaan. Selepas operasi selesai, bekalan kuasa patut dihentikan segera. Saluran memuatkan dan membuka seharusnya tidak mengubah arah operasi secara arbitrari semasa proses operasi dan seharusnya tidak tiba-tiba membuka atau berhenti; Jika ada keadaan istimewa, as the fixed hydraulic boarding bridge is used to complete the rapid loading and unloading of goods through height adjustment plates, there are certain strict requirements for the quality and material selection of height adjustment plates to avoid the occurrence of defective materials, which will result in unexpected loss of performance in the application process.

La PecaJembatan penerbangan hidraulik terutama dibuat dari plat besi tebal anti slip semasa proses produksi dan produksi, dan semua peralatan boleh menyediakan ciri-ciri anti slip yang baik ke tahap tertentu dalam operasi dan aplikasi. Jembatan muatan tekan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus yang mengekalkan muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya mencipta jembatan antara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Kendaraan pengangkutan seperti forklift elektrik boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan muatan mass a barang, juga dikenali sebagai platform perkhidmatan muatan dan muatan. Dengan cara itu, peranti boleh melepaskan butang valv balik semasa proses menurunkan, sistem hidraulik, dan sistem elektrik. Platform dan chassis membentuk sistem mekanik. Platform ini berdasarkan&quo; U” Berbentuk besi seperti kerangka dengan berat badan ringan dan kapasitas pembawa besar; Penghalang dibuat dari plat baja berpotensi anti slip dan mempunyai kapasitas pembawa muatan tinggi; Penghalang terbuat dari plat besi berpotensi anti slip, dan boleh menahan kelajuan kilometer/jam apabila forklift dimuatkan sepenuhnya tanpa bengkok, meningkatkan kepercayaan kerja.

Kedua, ia adalah tentang rancangan rak peranti untuk unit kuasa dan bentangan dan organisasi komponen berkaitan. Contohnya, dalam situasi tertentu, ciri struktur bingkai peranti dan enjin digambarkan dan dianggap. Peranti untuk enjin dipilih sebagai jenis penggantian, yang digunakan sebagai sokongan. Satu titik diantara mereka adalah penggunaan sokongan akhir penggemar, sementara dua titik lainnya disokong oleh dua kaki kotak api, dan kotak pemindahan disambung ke rumah roda terbang enjin. Pemasangan kotak kebakaran pompa minyak hidraulik disambung ke roda terbang enjin untuk penghantaran enjin

Jembatan penerbangan jenis platform juga dirancang dalam berbagai bentuk struktur menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Ia juga boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu, yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan.

Jabatan produksiKerana Tonnage yang berbeza dari jambatan naik, yang boleh dibahagi menjadi ton, ton, ton, ton, dll., ia adalah mungkin untuk membawa muatan berbeza mengikut muatan kargo yang berbeza. Untuk pemasangan dan penggunaan Tonnage yang berbeza, overloading dan muatan barang adalah sangat dilarang!

Waktunya menggantikan roda panduan lif dan pulley yang tua.

Jembatan pengangkutan tetap lebih sesuai untuk dimuatkan semasa operasi, dengan kestabilan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. Jembatan naik tetap mesti beroperasi oleh diri sendiri dan boleh menjaga keselamatan dan muatan dan muatan kargo cepat tanpa perlukan sistem bekalan kuasa. Jembatan pengangkutan tetap digunakan untuk platform perkhidmatan barang dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah fasilitas sokongan untuk forklift elektrik


TriesteJembatan naik hidraulik tetapPengetahuan asas mengenai operasi



Petunjuk untuk membeli komponen paksi naik hidraulik: Tyres. Bila memilih ban paksi naik bergerak, cuba memilih jenis ban yang sama sebanyak yang mungkin, dan pilih ban kuat atau pneumatik berdasarkan situasi sebenar.

Sangat disarankanDengan pembangunan cepat masa, industri dan medan berbeza mempunyai pembangunan dan ciri-ciri yang berbeza. Therefore how to improve the efficiency of our own operations and make everything simple and convenient is the focus we are currently pursuing. With the mobile boarding bridge, everything has a foundation that can be achieved. Selama awak sukakannya, masa depan ada di tangan awak, dan kadang-kadang segalanya begitu mudah.

Hanya satu orang yang perlu beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa untuk menyelesaikan pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat barang; Common& " Streamline& " Perrancangan kongsi tali terbuka menambah lebih dari tiga kali kawasan penywelding dibandingkan dengan kongsi tubular tradisional lain, mempertahankan, dan membersihkan, menggunakan tongkat sokongan untuk menyokong papan pengkondisi menjadi lebih selamat dan dipercayai. Especially during the scorching summer, it is particularly important for employees. Pada titik ini, yang tidak hanya menyimpan kerja, tetapi juga dengan cepat memuatkan barang, dan menyimpan biaya dan meningkatkan efisiensi. During this period, the boarding bridge is further divided into fixed and mobile boarding bridges. Today, I will introduce the fixed hydraulic boarding bridge, its application scale, and details.

Jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik adalah jenis jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan dilengkapi dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Bila pergerakan diperlukan, yang boleh dengan mudah dan selesa mencapai pergerakan trak. Berikut adalah ciri-ciri produk.

TriesteLakukan pemeliharaan dan pemeriksaan komponen, seperti pintu lif, pintu naik, dan kandang penggantian.

Harganya berbeza secara alami. Jembatan muatan hidraulik bergerak terutama digunakan untuk platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia boleh digunakan bersama dengan forklift dan adalah peralatan bantuan khusus untuk muatan dan muatan kargo. Produk boleh mencapai tinggi rendah meter dan tinggi tinggi meter, yang boleh disesuaikan mengikut tinggi trak. Ia adalah salah satu peralatan hidraulik yang tidak diperlukan untuk memuatkan dan memuatkan barang. The main function of a mobile hydraulic boarding bridge is to build a bridge between the ground level and the carriage. With it, forklifts can directly carry goods from the ground into the interior of the car carriage for batch loading and unloading operations. Apabila digunakan, panel depan ditempatkan pada kereta trak untuk membawa berat badan, mengurangkan tekanan berat kargo pada peralatan hidraulik, memastikan hidup perkhidmatan jambatan naik hidraulik, dan mencapai penggunaan jangka panjang. Dengan bantuan jambatan muatan hidraulik, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar.

Afterwards, the service life of fixed and mobile boarding bridges was analyzed based on the actual situation. Mengingat kualiti peralatan sendiri, kualiti yang baik biasanya digunakan selama lebih dari tahun,TriestePaksi mendaki hidraulik tetap, sementara kehidupan perkhidmatan jambatan naik bimbit adalah kira-kira tahun,TriesteJembatan naik kecil sederhana, dan jambatan naik bimbit mungkin mempunyai masalah dalam tahun. Periksa tindakan penyelenggaran, periksa status penyelenggaran secara peribadi, dan melakukan penyelenggaran untuk memastikan kualiti dan keselamatan jangka panjang dan kestabilan jambatan naik hidraulik, jika tidak penggunaan jangka pendek masih tidak dapat dihindari; Jarak panjang menyerang semua jenis kilang jembatan naik berharga tinggi di seluruh negara, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kami, walaupun ada orang istimewa untuk menjaganya. Jika ada orang yang ditugaskan untuk pengurusan bersatu, masalah umum akan dikenalpasti dengan segera dan dilaporkan. Peraturan tepat untuk pegawai penyelenggaran profesional untuk penyelenggaran di lokasi juga merupakan tindakan penyelesaian. The hydraulic boarding bridge must undergo regular inspection and maintenance, such as whether the welding points are firm, loose, the circuit is aging, whether replacement is necessary, and whether each contact needs to be filled with sufficient oil. Hidup di era sekarang, orang sangat bertuah. Kerana perkembangan sosial yang cepat dari perkembangan cepat hari ini, terdapat perubahan yang menakjubkan dalam kemajuan teknologi dan kehidupan. Tenderasi pembangunan cepat pembangunan sosial membuat kehidupan semakin gembira, tetapi juga ada masa kejam. Jadi, bagaimana orang dalam industri logistik boleh bekerja tanpa terlalu letih? Jembatan penerbangan bergerak yang dicapai akan membantu anda melepaskan masalah anda.


Hak cipta dan notis:
1. TriesteJembatan naik hidraulik tetapPengetahuan asas mengenai operasi yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat TriesteJembatan naik hidraulik tetapPengetahuan asas mengenai operasi, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan TriesteJembatan naik hidraulik tetapPengetahuan asas mengenai operasi adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian TriesteJembatan naik hidraulik tetapPengetahuan asas mengenai operasi mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Triestemengesyorkanberita
TriesteBerita terkini