TriesteSelf propelled mobile lifting platformKeluarannya menetapkan rekod baru

  • masa pelepasan:2024-04-09 18:45:37
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:507
  • Penerangan pantas:

    Trieste,Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai deng

Kandungan artikel

Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Pertama, ejen yang digunakan untuk tali wayar baja lif jenis kereta api panduan mesti memenuhi piawai penggunaan terutama ejen asid atau ejen campuran tidak boleh digunakan untuk menghindari kesan tali wayar baja yang tidak memenuhi keperluan.

TriestePlatform angkat elektrik mengadopsi stesen pam kualiti tinggi, memastikan angkat barang yang stabil dan kuat; Mengadopsi desain garpu anti merah jambu, dengan hub yang direka sendiri,TriesteJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbit, sistem hidraulik yang dilengkapi dengan valv keselamatan untuk mencegah operasi muatan berlebihan, dan valv aliran untuk menyesuaikan kelajuan turun; Terdapat tali keselamatan aluminium selai di bawah countertop, yang secara automatik berhenti apabila menghadapi halangan apabila turun, memastikan keselamatan;

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

SahagunPermukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.

Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.


TriesteSelf propelled mobile lifting platformKeluarannya menetapkan rekod baru



Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya

Apabila digunakan, bangkitkan empat pilar platform operasi, kemudian masukkan paip tarik dan cahaya pinggir ke dalam kandang kunci pilar, pasang bingkai tengah,TriestePlatform mengangkat liga aluminium lajur ganda, dan letakkan plat platform. Platform operasi ini juga boleh disesuaikan untuk ketinggian berbeza mengikut keperluan laman pembinaan. Penyesuaian tinggi dicapai dengan menyesuaikan panjang palang skru di bawah empat pilar platform. After the construction is completed, it can be transported.

Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.

marketMenyesuaikan unit kuasa.

Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan,TriestePlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat roda, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat

Elevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.


TriesteSelf propelled mobile lifting platformKeluarannya menetapkan rekod baru



Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

Keadaan pemasanganPada tahap awal pemasangan platform angkat, perlu menyiapkan dengan hati-hati rancangan pembinaan khusus, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu, perlu menjaga jalan platform angkat tidak terhalang dan mempunyai ruang yang cukup, yang semua persiapan yang diperlukan pada tahap awal.

Selain itu, meletakkan kekeringan dalam alat ketepatan, dan menambah jumlah kecil penghalang korosif yang boleh memperlambat kadar korosif dalam media korosif.

Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.

TriesteScaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.

Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.

Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan mereka patut disemak dan ketat


TriesteMaklumat produk lain
  • AmersfoortJembatan naik bergerak.pasar

    AmersfoortJembatan naik bergerak.pasar

  • MerangkulJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan e

    MerangkulJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan e

  • MerangkulPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaKetidaktentuan industri

    MerangkulPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaKetidaktentuan industri

  • MerangkulLift kecil menarik rumah tanggaKenaikan inventori pasaran

    MerangkulLift kecil menarik rumah tanggaKenaikan inventori pasaran

  • EsfarayenPengubah kuasa jenis kering 1250kvaHarga jualan langsung

    EsfarayenPengubah kuasa jenis kering 1250kvaHarga jualan langsung

  • Hamburg-BergedorfPlatform penangkapan hidraulik tetap dalamPenghantaran

    Hamburg-BergedorfPlatform penangkapan hidraulik tetap dalamPenghantaran

  • Hamburg-BergedorfJembatan naik bimbitPenggunaan dan pilihan

    Hamburg-BergedorfJembatan naik bimbitPenggunaan dan pilihan

  • LeipzigJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiPiawai sekerap

    LeipzigJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiPiawai sekerap

  • segera:Peringatan: Maklumat TriesteSelf propelled mobile lifting platformKeluarannya menetapkan rekod baru memberi anda TriesteSelf propelled mobile lifting platformKeluarannya menetapkan rekod baru oleh syarikat kami, perkhidmatan TriesteSelf propelled mobile lifting platformKeluarannya menetapkan rekod baru dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TriesteSelf propelled mobile lifting platformKeluarannya menetapkan rekod baru, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TriesteSelf propelled mobile lifting platformKeluarannya menetapkan rekod baru. TriesteSelf propelled mobile lifting platformKeluarannya menetapkan rekod baru di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TriesteSelf propelled mobile lifting platformKeluarannya menetapkan rekod baru, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!